V duhu solidarnosti in skupne odgovornosti smo se kot podjetje odločili prispevati k lokalni skupnosti. Z veseljem obveščamo, da smo v ta namen nedavno donirali izdelke tudi organizaciji Karitas, in sicer enoti Ilirska Bistrica in Pivka.
Lokalne dobrodelne organizacije že dolga leta izvajajo nesebično delo v korist ljudi v stiski. Njihova prizadevanja so neprecenljiva v zagotavljanju pomoči tistim, ki jo najbolj potrebujejo. Zato smo se kot podjetje odločili, da podpremo njihovo delo z donacijo ribjih dobrot.
Ribji izdelki, ki smo jih donirali, bodo pomagali zagotoviti prehransko varnost in zadovoljiti prehranske potrebe mnogih posameznikov in družin v naši skupnosti. Zavedamo se, da so težki časi za mnoge, zato smo ponosni, da smo lahko del rešitve in prispevali k izboljšanju kakovosti življenja tistih, ki se soočajo z izzivi.
Ta donacija je le eden izmed načinov, kako izpolnjujemo svojo družbeno odgovornost in prispevamo k boljšemu jutri za vse. Še enkrat se zahvaljujemo Karitas Ilirska Bistrica in Pivka za njihovo neprecenljivo delo ter priložnost, da smo lahko del te lepe zgodbe. Prepričani smo, da bomo skupaj naredili še več dobrega.
Skupaj gradimo boljši svet!



Več iz podjetja Delamaris
Skupina Pivka – Delamaris v okviru festivala UNI.MINDS 2025
24. oktobra 2025
23. oktobra 2025 je Skupina Pivka – Delamaris gostila študente, raziskovalce, podjetnike in inovatorje v okviru festivala UNI.MINDS, ki povezuje raziskovalno sfero z gospodarstvom ter spodbuja sodelovanje na področju inovacij, ...
Delamaris in Avstrija: dolgoletno partnerstvo, ki raste z zaupanjem
17. oktobra 2025
Avstrija je že dolga leta eden najpomembnejših tujih trgov za blagovno znamko Delamaris, ki s svojimi kakovostnimi ribjimi izdelki že od leta 1879 ohranja tradicijo in zaupanje potrošnikov doma in ...
Delamaris med dobitniki priznanja Superbrands Slovenija 2025
16. oktobra 2025
V Ljubljani je 10. oktobra potekal prestižni dogodek Superbrands Slovenija Gala 2025, ki je tudi letos združil najbolj prepoznavne blagovne znamke ter strokovnjake s področja marketinga, gospodarstva in medijev. Pod ...

