Kako sodelovanje z univerzami, ohranjanje tradicije in inovacije soustvarjajo prehrano prihodnosti.
Kaj bomo jedli jutri?
Na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani so 5. junija 2025 potekali že 32. Bitenčevi živilski dnevi, tokrat z naslovom Kaj bomo jedli jutri – hrana v trajnostnih prehranskih sistemih. Dogodek, ki letos praznuje 50 let od prve izvedbe, je znova združil strokovnjake iz znanosti in industrije, s skupnim ciljem: poiskati odgovore na prehranske izzive prihodnosti.
Moč povezovanja znanja in prakse
Sodelovanje med gospodarstvom in akademsko sfero ima ključno vlogo pri razvoju živilskih inovacij. Univerze so vir znanja, raziskav in svežih idej, industrija pa prostor, kjer se te ideje udejanjijo. Ko se združita obe plati, nastajajo rešitve, ki so trajnostne, učinkovite in usmerjene k potrošniku. Bitenčevi dnevi so dragocen primer, kako povezovanje vodi v napredek celotne panoge.

Inovacije z odgovornostjo
Ob 32. Bitenčevih živilskih dnevih je bila izdana tudi publikacija s strokovnimi članki, ki prinaša aktualne znanstvene in razvojne poglede na področje živilstva in trajnostne prehrane. K strokovni razpravi je pomembno prispevalo tudi podjetje Delamaris, z objavo članka, ki so ga pripravile mag. Monika Marin, Eva Hrvatin in Alja Krnel.
V članku z naslovom »Trajnostni razvoj blagovne znamke Delamaris – sinergija tradicije, kakovosti in inovacij« avtorice poudarjajo:
»Delamaris d.o.o. je podjetje z več kot 145-letno tradicijo in je eden najstarejših proizvajalcev ribjih konzerv v Evropi. Podjetje ponuja širok spekter ribjih izdelkov, vključno s tradicionalnimi ribjimi paštetami in sodobnimi ribjimi solatami, ki so pripravljene brez dodatkov konzervansov, umetnih barvil in ojačevalcev okusov. To dokazuje njihovo zavezanost k zdravju, visoki kakovosti in odgovornemu ravnanju z okoljem. Delamarisova dolgoletna tradicija in odprtost za inovacije omogočata podjetju, da spoštuje preteklost, hkrati pa aktivno oblikuje prihodnost prehrane z razvojem zdravih in trajnostnih živil.«
Pomemben del dogodka je bilo predavanje Delamarisove tehnologinje Eve Hrvatin. V predstavitvi Kako tradicija, inovacije in odgovornost soustvarjajo prehrano prihodnosti je poudarila pomen premišljenega razvoja izdelkov z uporabo naravnih fermentiranih sestavin in inovativnih receptur.

Predstavnice Delamarisa so predstavile kako lahko živilska industrija s trajnostnimi pristopi, sodobno tehnologijo in spoštovanjem tradicije aktivno prispeva k oblikovanju zdravih prehranskih sistemov prihodnosti. Delamaris s svojimi rešitvami dokazuje, da je mogoče združiti kakovost, okus in odgovorno ravnanje do okolja.

Na dogodku so obiskovalci Ribje solate Delamaris ter legendarno Turistično pašteto, tudi poizkusili: Mnogi so z zanimanjem pristopili k stojnici in iz prve roke začutili, kako se tradicija in inovacije prepletata v okusih prihodnosti.
Inovacije kot temelj prihodnosti
Dogodki, kot so Bitenčevi živilski dnevi, nas opominjajo, da je prihodnost prehrane v povezovanju – med ljudmi, znanji in vrednotami. Ponosni smo, da pri tem sodelujemo in prispevamo k razvoju rešitev, ki temeljijo na odgovornosti, tradiciji in vrhunskem znanju.
Preberite tudi zgodbo o legendarni Turistični pašteti - TUKAJ
Več iz podjetja Delamaris
Skupina Pivka – Delamaris v okviru festivala UNI.MINDS 2025
24. oktobra 2025
23. oktobra 2025 je Skupina Pivka – Delamaris gostila študente, raziskovalce, podjetnike in inovatorje v okviru festivala UNI.MINDS, ki povezuje raziskovalno sfero z gospodarstvom ter spodbuja sodelovanje na področju inovacij, ...
Delamaris in Avstrija: dolgoletno partnerstvo, ki raste z zaupanjem
17. oktobra 2025
Avstrija je že dolga leta eden najpomembnejših tujih trgov za blagovno znamko Delamaris, ki s svojimi kakovostnimi ribjimi izdelki že od leta 1879 ohranja tradicijo in zaupanje potrošnikov doma in ...
Delamaris med dobitniki priznanja Superbrands Slovenija 2025
16. oktobra 2025
V Ljubljani je 10. oktobra potekal prestižni dogodek Superbrands Slovenija Gala 2025, ki je tudi letos združil najbolj prepoznavne blagovne znamke ter strokovnjake s področja marketinga, gospodarstva in medijev. Pod ...

