PREDSTAVLJAMO NOVO LINIJO VRHUNSKIH RIBJIH SOLAT

21. oktobra 2022

Delamaris v tem mesecu predstavlja novo linijo vrhunskih ribjih solat domačega razvoja in proizvodnje, ki so polnovreden, visokokakovosten in priročen obrok. Nove ribje solate so že na policah večjih prodajnih mest po Sloveniji. Te dni poteka tudi kampanja, s katero obveščamo o novostih in prednostih izdelkov. 

V novih ribjih solatah Delamaris se okusi sočnih koščkov tune, orade ali lososa odlično ujamejo z izbrano zelenjavo, stročnicami in žitaricami. Posebej edinstveni sta ribji solati Vital in Mediterana, s katerima Delamaris PRVI NA TRGU predstavlja ribjo solato z lososom oz. orado. Izberemo lahko tudi tuno, ulovljeno v ribolovnem območju trajnostnega ribolova, kar potrjuje certifikat MSC.

Delamaris sledi trendom in krepi identiteto blagovne znamke

Delamaris je slovenska blagovna znamka, ki je že več kot 140 let vpeta v življenja, jedilnike in malice številnih generacij. V podjetju je trenutno 95 zaposlenih, letno proizvedemo 23,1 mio konzerv letno. V vsem tem času smo usmerjeni v razvoj in ponudbo zdravih, naravnih izdelkov, ki nudijo kulinarični užitek. Poleg skrbi za zdrave prehranjevalne navade je naša usmeritev tudi vsakodnevni prihranek časa, saj so izdelki Delamaris že pripravljeni in praktični za uporabo. V ponudbi imamo trenutno 50 različnih izdelkov. Izvozimo 55 % vseh izdelkov. Prisotni smo v več kot 25-ih državah po svetu, razvoj novih izdelkov pa odpira možnosti za krepitev na obstoječih trgih in širitev na nove.

Predsednik uprave mag. Janez Rebec izpostavlja pomen razvoja, ki prinaša prednosti za podjetje in družbo: »Blagovna znamka Delamaris je slovenski biser, ki ga cenijo po vsem svetu. To blagovno znamko želimo ohranjati in jo razvijati. Razvijamo visokokakovostne izdelke po meri naših potrošnikov, razvoj pa prinaša prednosti tudi za samo podjetje. Želimo ohranjati konkurenčnost in produktivnost ter izkoristiti kapacitete sodobnega objekta za predelavo rib, ki smo ga v letu 2014 zgradili tudi v želji, da bi ponudbo naših izdelkov širili. Ribje solate so v tem našem prizadevanju za ohranjanje in razvoj Delamarisa pomemben korak. Najprej jih predstavljamo v Sloveniji, v kratkem pa bi jih radi predstavili tudi v tujini.«

Projekt razvoja ribjih solat  

Delamaris ohranja nespremenjene vse priljubljene tradicionalne recepture izdelkov z več kot stoletno tradicijo, hkrati pa razvija tudi nove izdelke.

»S kampanjo, ki jo te dni spremljamo v različnih medijih, preko TV, oglasnih plakatov, radija in družbenih omrežij, predstavljamo delo domačih strokovnjakov. Projekt razvoja je potekal več kot leto. Preverjali smo ponudbo trga, testirali okuse, preverjali ustreznost in učinkovitost embalaže ter komunikacije; sočasno smo si zastavili tudi jasno strategijo. Prehranski strokovnjaki svetujejo, da mora biti prehrana kakovostna, raznovrstna in praktična. Delamaris je strokovnjak za ribje jedi, z znanjem in izkušnjami, pri razvoju pa upošteva tudi sodobne prehranske trende. Z novo ponudbo se približujemo vsem aktivnim, ki nimajo časa, da bi sami pripravljali vse obroke, kljub temu pa si želijo, da so obroki okusni, zdravi, brez konzervansov, da so hranljivi in priročni,« izpostavi Špela Žitko, direktorica marketinga in vodja razvoja skupine Pivka - Delamaris.

Ob uvedbi nove linije smo izkoristili že obstoječe kapacitete. Dodatno smo posodobili zapiralni stroj z easy peel odpiranjem, dodali transportne trakove, paletizacijo.  V tem letu smo zaposlili  dodatno tehnologinjo za razvoj in tehnologijo ter tehnologinjo za kakovost. Poseben izziv pa  je bil pridobiti surovine v času, ko se v dobavnih verigah precej zatika in časi podaljšujejo,” prve korake v proizvodnji novih solat predstavi mag. Monika Marin, direktorica kakovosti skupine ter proizvodnje Delamaris.

Tradicionalnim izdelkom smo že pred nekaj leti dodali nove skuše z zelenjavo brez paradižnikove omake. V tem letu pa predstavljamo ribje solate v večji, okrogli pločevinki, z veliko žitaricami in ribe -  popoln obrok, ki je lahko samostojna jed ali sestavina v tortilji ali zeleni solati.